29 Ocak 2012 Pazar

Sonunda Küçük Prens'i okudum!


Küçük Prens...Pek çoğunuz duymuştur,aslında bir çocuk kitabı ancak çocuklardan çok büyüklerin anlayacağı gizli anlamlar var kitabın satırları arasında...Çok öğretici,çok düşündürücü gizli anlamlar...Bu kitabı çocukluk yıllarımda ben muhtemelen okudum,çünkü ilkokul yıllarımda saksıda  çok özel konuşabilen bir gül yetiştiren bir çocukla ilgili bir hikaye yazdığımı hatırlıyorum,hatta sonradan mafya bunu öğrenip gülü kaçırıyordu falan:)))Bu gül kısmı bayağı bir bu kitaptan esinlenmeye benziyor:)))Güzel bir hikaye olmuştu hatırladığım kadarıyla,keşke saklasaymışım....


Herneyse,bir ara kitapçıda gözüme çarptı bu kitap ve ben de aldım.Sonra bir süre kitaplığımda sıranın kendisine gelmesini bekledi ve dün itibariyle okudum bitirdim.Zaten çok ince bir kitap.İçindeki çizimler göz okşayan,bir çocuk elinden çıkmış gibi naif çizimler...Konu olarak,küçük bir gezegende volkanlarını temizleyip çiçeğine bakarak yaşamını sürdüren küçük bir prensin dünyaya ve bazı küçük gezegenlere yaptığı seyahatleri anlatıyor.Eğer çocuk bakışını unutmuş ya da unutmaya yüz tutmuş bir yetişkinseniz bu kitap size çok şeyler katacaktır...

1 yorum:

  1. Çok haklısın hayallerimizin umutlarımızın tükendiği zamanlar oluyor. İşte o zaman Küçük Prens yeniden okunmalı ! Anımsattığın için teşekkürler !

    YanıtlaSil

 
HAYALLER OLMADAN BİZ NEYİZ Kİ? - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.