3 Şubat 2011 Perşembe

DÜNYANIN EN BÜYÜK MUTLULUĞU-LİMİTLERİMİZ

Bugün nedense durduk yerde bir rüyam geldi aklıma.2-3 sene kadar önce gördüğüm ama hala aklımda çok net olan bir rüya.His olarak çok net...
Rüyamda uzay boşluğundaydım.Böyle güzel galaksi resimlerindeki gibi bir görüntü...Vardım ancak cisimsizdim.Kendimi yuvarlak "hissediyordum"yani daire gibi ancak cisimsiz..Daire gibi çünkü uzayda dairesel bir şekilde önden arkaya bir nevi takla atarak ilerliyordum.Cisimsiz olmak harika birşeydi!Bugün bile o hissi çok net olarak hatırlıyorum,tüm yüklerimden kurtulmuş,adeta varoluşun sırrına ulaşmıştım.Arka planda da çok dinlendirici,ruh okşayıcı bir müzik vardı,ama sesler bu dünyadan değildi adeta...Ömrümce böyle bir rahatlık ve saf bir mutluluk hissini başka hiçbir zaman yaşamadım sanırım.
Zaten rüyalar bana hep bir şeyi düşündürür...Ölümden sonraki hayatı,orada yaşayacaklarımızın limitsizliğini...Dünyada yaşayacağımız en büyük hazzın ya da üzüntünün yaşayabileceğimizin en son noktası,uç noktası olmadığını,olamayacağını...Sizde de olur mu bilmiyorum ama kimi rüyalarım olmuştur,böyle bir sıkıntı olamaz,hani normal hayatta öylesi bi sıkıntıyı,mutsuzluğu birkaç saat dahi yaşamak insanı delirtebilir.Uyanınca "oh,iyi ki rüyaymış"dersiniz,normal hayatta çok sıkıntılar yaşıyor olsanız dahi o rüyadaki his size dayanılmaz gelir,hiçbirşeyle kıyas kabul etmez diye düşünürsünüz.Demek istediğim dünyada herşeyi belli limitler dahilinde yaşıyoruz,ama aslında hissetme ve algılama limitlerimiz çok daha yüksek…Hatta belki de tahmin edebileceğimizden çok çok daha yüksek...


Today I remembered a dream of mine.I have had this dream 2 or 3 years ago,but I still remember it clearly.
I was at space in my dream.The atmosphere was gorgeous like at the beautiful galaxy pictures.I was "existing"but shapeless.I was feeling myself "circular".Circular, because I was going forward at the space by trundling.Being shapeless was fabulous!Today,I still remember this feeling so clear,I was feeling lightened,it was like as nirvana!!There was a relaxing music at the background,but it was like out from this world.I think I have never felt this kind of pure happiness and peace during my life.
I figure out at the life after this life when I have had a dream like this.It shows me that the delectations and afflictions that we have had at this world are not going to be at these limits at the "other" world.I think,we are been created to feel everything much deeper than we feel at this world.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
HAYALLER OLMADAN BİZ NEYİZ Kİ? - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.