10 Temmuz 2013 Çarşamba

Şeffaf Clutch Yapımı

Daha önceki postumda paylaşmıştım bazı şeffaf çanta örneklerini.Bu gece de oturdum TV izlerken kendime bir tane de ben yaptım.Daha önceden şeffaf plastiğinden elimde vardı.Bu biraz ince olanlardan.Size daha kalınlarından almanızı tavsiye ederim,çünkü daha tok duruyor.
Şimdi yapım aşamalarına geçelim.


Uygun boyutta dikdörtgen şeklinde plastiğimizi kesiyoruz.






Bir çuvaldız yardımıyla mumlu ip kullanarak köşeleri geçiyoruz.


İç çantasını keçe ile yaptım.İçine uygun boyutta ayarladığım kare şeklinde keçeyi yanlardan diktim ve cırt cırtları silikon ile yapıştırarak ağzını kapattım.


Son olarak da yılan derisi görünümünde üçgen bir parça deriyi üst kısıma dikerek çantayı tamamladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
HAYALLER OLMADAN BİZ NEYİZ Kİ? - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.