22 Ekim 2011 Cumartesi

Yenilenmiş Atölye Önlüğüm



Daha önce bahsetmemiştim sanırım,ben bir El Sanatları Öğretmeniyim ve Zihinsel Engelli çocukların eğitim gördüğü bir okulda çalışıyorum.Öğrencilerim hafif düzeyde zihinsel engelliler ve 16-23 yaş aralığındalar.Atölyede öğrenciler bir yandan galoş yapıyorlar,bir yandan da ben bireysel eğitimle onlara basit düzeyde el becerileri öğretiyor ve onların da yardımıyla satılıp geliri okulumuz için kullanılmak üzere bazı el işi ürünler yapıyorum.Kendi bazı ürün tasarımlarımı ise evde yapıyorum.


Evet,kendim hakkında bu önbilgiden sonra gelelim atölye önlüğüme...:)Bu aralar atölyede daha çok boya işleri yapıyoruz ve devamlı önlük giyilmesi gerekiyor.Benim önlüğümün ise bazı yerleri boya olmuştu ve bu da kötü bir görüntü oluşturuyordu.Ben de oldu olacak,nasılsa önlük daha da boyanacak,kumaş boyalarıyla boya dökülmüş ve de  sıçramış gibi rastgele desenler yapayım,en baştan kirlensin dedim.Hem de böylece bir tarz kazansın:)Aldım elime fırçayı ve bir oraya,bir buraya....:)Ve ortaya bu sonuç çıktı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
HAYALLER OLMADAN BİZ NEYİZ Kİ? - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.