22 Ekim 2011 Cumartesi

Klişe bir ayakkabıdan klasik bir ayakkabıya...


Bu deseni pek çoğunuz bu sezon modasından hatırlıyorsunuzdur.Ben bu ayakkabıyı Nisan 2011 gibi almıştım ve o zaman daha popüler değildi bu desen.Ayakkabıyı görür görmez"Aa,ne tatlı renkler!"dedim ve deneyip hemen aldım.Ama sonradan bu kadar yaygınlaşıp popülerleşince bende bir soğuma oldu ayakkabıya karşı...Ve ben de ne yapabilirim,bu ayakkabıyı değiştirebilir miyim derken...
Ayakkabının üst yüzeyi kumaştan olduğu için burada kumaş boyası imdadıma yetişti.Hem tam kapatıcılık açısından,hem de bu aralar siyah bantlı bir ayakkabım olmadığından siyaha boyayım dedim.Çok da iyi ettim bence:)Siz ne dersiniz? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
HAYALLER OLMADAN BİZ NEYİZ Kİ? - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.