24 Aralık 2011 Cumartesi

Bausch&Lomb Gri Lenslerim



Uzun zamandır kendimde değişiklikler yapmak istiyordum ama bunların neler olabileceğini bilmiyordum.Saçlarımdan memnun olduğum için oynama yapmak istemedim.Düşünürken ara sıra da olsa lens kullanmanın güzel bir değişiklik olabileceği fikri geldi aklıma.

Kısa bir zaman sonra,bir AVMde dolaşırken bir optikçideki kampanya çarptı gözüme.Bausch&Lomb lenslerde bir alana bir bedava kampanyası.Bu bilindik,güvenilir bir markaydı;ayrıca böylece 2 çift lens 50 TLye gelecekti!Ben de neden olmasın dedim ve bir çift yeşil(light green),bir çift de gri(grey)lens aldım.

İşte gri olanının gözlerimde duruşunu yukarıdaki fotoğraflarda değişik ışıklar altındaki halleriyle görüyorsunuz.Gözlerim siyaha yakın koyu kahve.Bu renk bende güzel bir maviye dönüştü.Ve bence hiç de fena durmadı.Bir renk,bir değişiklik işte...:)

Yeşil olanının duruşunu da önümüzdeki günlerde yayınlayabilirim sanırım.


3 yorum:

  1. aa ne güzelmiş ya gri, mavi gibi görünüyo ama renk gerçekten hoş durmuş, yeşili de merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. kısa sürede yeşil de gelecekk:))

    YanıtlaSil
  3. cok yakın bir fotosunu da koyar mısınız acaba?

    YanıtlaSil

 
HAYALLER OLMADAN BİZ NEYİZ Kİ? - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.